The wrong view of life

Archive for 24/01/2007

Τι είναι αυτό κουτί;


Μαύρη ζωή που κάνουμε εμείς οι μαύροι οι κλέφτες και τα λοιπά και τα ρέστα. Γυρίζω από την δουλειά στις 10.30 το βράδυ. Ήξερα ότι έρχεται η κιθάρα. Το είχα τσεκάρει με την UPS…
Μπαίνω το βράδυ στο σπίτι και βλέπω την τεράστια κούτα. Έλα όμως που δεν μπορώ να χαρώ το απόκτημά μου, καθότι έχει χαλάσει το καζανάκι στην τουαλέτα…
Παρένεθεσις: Ναι, ξέρω από επισκευές στο σπίτι… χρεώνω με ανταλλαγή ειδών για τους ενδιαφερόμενους/ες. Ανταλλάσω πχ, επισκευή στην βρύση που στάζει, με σιδέρωμα, σκούπισμα… τέτοια πράγματα, δεν πιστεύω να πήγε στο πονηρό κανενός/καμίας, το μυαλό… Κλείνει η παρένθεση.
Μ’ αυτά και μ’ αυτά έχει φτάσει δώδεκα η ώρα, άντε τώρα να ξεπακετάρεις και να κουρδίσεις [χορδίζω είναι η επίσημη ορολογία πάντως να ξέρετε]. Είναι και η κοινή ησυχία που πρέπει να σεβόμεθα ως νομοταγείς πολίτες…

Στο σπίτι βέβαια εδώ και δέκα μέρες, κατοικοεδρεύει η super-μαμά. Βλέπει τον τύπο με την τεράστια κουτάρα και κάτι παθαίνει… Έχει φαγωθεί να μάθει τι είναι αυτή η κούτα! Βλέπει εμένα να μην πολυκαίγομαι να την ανοίξω βραδυάτικα αλλά δεν λέει τίποτα γιατί ξέρει ότι θα γίνει πόλεμος.

Βέβαια αντί για μια τρελλή επιθυμία ν’ ανοίξω το κουτί, μου κόλλησε στο μυαλό να βγω και να πιω τον άμπακο. Χωρίς ιδιαίτερο λόγο, χωρίς να έχω καμιά ένταση.

Βέβαια πέρα από τα θέλω, υπάρχουν και τα πρέπει. Έπρεπε το δέμα ν’ ανοιχτεί και να τσεκαριστεί ότι όλα είναι εντάξει…
Ξυπνάω πιο νωρίς σήμερα, φτιάχνω καφέ, πράγμα σπάνιο γιατί συνήθως φεύγω τρέχοντας για την δουλειά. Τσουπ, εμφανίζεται και η super-μαμά… επιτέλους θα μάθαινε τι έχει το τεράστιο κουτί.

Η πλάκα είναι ότι η συσκευασία ήταν η κιθάρα με την θήκη στο κουτί της και όλο αυτό σε ένα ακόμα κουτί. Με λίγα λόγια το δωμάτιο γέμισε κουτιά!!!

Η super-μαμά δεν μπορεί να κρατηθεί
– Συλλογή κάνουμε παιδί μου;
– Δεν μου λες μάνα πόσες κιθάρες είχα;
– Τρεις
– Τώρα πόσες έχω;
– τρεις
– Πες μου με γεια μάνα
– Με γεια…
λέει γελώντας πονηρά γιατί θέλει να γκρινιάξει αλλά είναι και το θέμα της γρουσουζιάς στην μέση… καθότι έχουμε τσακωθεί δεκάδες φορές για το θέμα ότι η γκρίνια φέρνει γρουσουζιά.

Μια κωλοφαρδία είναι ό,τι το χρώμα είναι το καλό sunburst κι όχι το κοκκινωπό που είχα βάλει σε προηγούμενο post. Η θήκη έχει κάποιο θέμα γιατί είναι vintage style… δηλαδή σουέντ ύφασμα με δέρμα στις άκρες και σε κανά χρόνο θα έχει γίνει χάλια από την σκόνη και τον καπνό του τσιγάρου… από την άλλη θα μου πεις βγαίνει και η ροκιά έτσι…

Το πρώτο από τα δύο project του 2007, στεύθηκε με απόλυτη επιτυχία και σε χρόνο dt. Καλό αυτό.

Άλλο θέμα τώρα.

Από τον Παλπ κόλλησα αυτό με τους counters στα blog. Όχι για την επισκεψιμότητα αλλά για τα keyword που δίνουν στο google και βρίσκουν το blog.
Να πω την αλήθεια αν εξαιρέσουμε το keyword «blues γάμου», τ’ άλλα κάτι μπούρδες είναι. Κανένα ενδιαφέρον σαν του Παλπ… Τόσο ξενερουά που έπαψα να το κοιτάω. Πιο ξενερουά και από το blog μου για να καταλάβεται…
Χθες όμως στο γραφείο και μέχρι να έρθουν οι εγκρίσεις να πάμε κι εμείς σπίτι μας σαν άνθρωποι, για να περάσει η ώρα κοίταξα τον counter….

Τι να πεις στον άνθρωπο που έδωσε αυτό το search!!!!!!!?????????

Ήθελα να ήξερα ποιος είναι, γιατί σίγουρα είναι γνωστός…
Γκαρντάση δεν είναι στο blog μου ο πιντιούκ ρε…
άσε μύνημα και θα τον ενημερώσουμε το συντομότερο δυνατόν…

Αλλοιώς πάρτον στο κινητό…

μετά τις δώδεκα…