The wrong view of life

Archive for 09/01/2007

Vatsitzelovatsitzo

Είπαμε ψέμματα πολλά ας πούμε και μια αλήθεια φορτώσαμε ένα ποντικό 10 κιλά ρεβίθια που λέει και το γνωστό λαϊκόν άσμα.

Μετά την τρικυμία επέρχεται η ηρεμία, ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του…Το μοναστήρι να ‘ν καλά που έλεγε και ο καβούριας καλή του ώρα… χωρίς παράσημα και φωτεινές μαρκίζες…
Το πιθανότερο όμως πρόβλημα απ’ ότι υποπτεύομαι να είναι η θέση στην μαρκίζα και το μέγεθος των γραμμάτων κι όχι η ουσία του λαϊκού προγράμματος… βοήθειά μας…

Λάθη όλοι κάνουμε και όλοι τρώμε τις σφαλιάρες μας. Ειδικά όταν βιαζόμεθα… το παν είναι να καταλαβαίνουμε που βρισκόμαστε και που πατάμε και να μην τα ρίχνουμε στους άλλους.

Πάω ένα περίπατο στην Αθήνα χαζεύω τις βιτρίνες και βλέπω αυτή την κιθάρα. Μπήκα μέσα ρώτησα αλλά έχανε η μάνα το παιδί και το παιδί την μάνα λόγω ημερών και άφησα το θέμα για μετά τις γιορτές. Εν τω μεταξύ μου κόλλησε στο μυαλό ότι είδα αυτή την κιθάρα και γι’ αυτήν είχα ρωτήσει. Είχα τσεκάρει και το θέμα στο site του καταστήματος στο διαδίκτυο και όλα έμοιαζαν ΟΚ.

Πάω στο κατάστημα επροχτές όλος χαρά [και με την ψυχή στο στόμα λόγω ώρας] βλέπω στην βιτρίνα την πρώτη. Κανένα πρόβλημα, μπαίνω μέσα, λέω αυτή την κιθάρα αλλά το πιο πάνω μοντέλο…
Με κοίταγαν σαν UFO. Μα λέω την είδα στις γιορτές, ρώτησα και το τσέκαρα ότι υπάρχει, στο site!
Αποκλείεται μου λένε δεν έχουμε αλλάξει βιτρίνα. Και αν είχε έρθει αυτή που μας λες θα την είχαμε πάρει χαμπάρι αλλά για κάτσε μισό να τσεκάρουμε και στον υπολογιστή…
Κανονικά έπρεπε να μας είχε έρθει εδώ και καιρό αλλά δεν μας έχει έρθει ακόμα… άσε ένα τηλέφωνο να σε πάρουμε όταν μας έρθει…

Αν είσαι κανονικός ελληνάρας σε τέτοιες περιπτώσεις αρχίσεις και βρίζεις επί δικαίων και αδίκων…
Για την Ελλάδα που τίποτα δεν γίνεται σωστά… την κακή τύχη σου… το κέρατό σου το τράγιο… για όλα!
Εμένα μ’ έπιασαν τα γέλια!!!

Η κιθάρα είναι made in China!!!!!!
Απεργία λιμενεργατών… remember? Μου ήρθε να πω εκείνη τη στιγμή: αν την παραλάβετε πριν τον Αύγουστο να ανάψετε λαμπάδα στην Παναγιά της Τήνου αλλά κρατήθηκα γιατί μου ήρθε στο μυαλό ταυτόχρονα η γνωστή παροιμία που λέει: κίνησε ο Εβραίος να πάει στο παζάρι κι ήταν ημέρα Σάββατο…

Θα μου πεις φταίνε οι λιμενεργάτες. Μπορεί.
Αλλά πόσο μπορεί να φταίει κάποιος που αντιστέκεται στο ξεπούλημα; Κι αν ήταν τόσο χάλια το λιμάνι γιατί οι άλλοι θέλουν να το νοικιάσουν ντε και καλά; Τόσο μαλάκες είναι; Μάλλον όχι. Άρα καλά κάνουν κι ας μην έχω εγώ καινούριο παιχνίδι.

Η ζωή προχωράει δίχως να κοιτάζει την δική μας «μελαγχολία».